DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Přepravili jsme!

Přinášíme vám zde obrazovou galerii morčat, která jsme přepravili. Nejsou všechna a už teď nás mrzí, že jsme pocitivě nefotili!!! :-) Kromě baldwinů jsme vezli snad všechno!

Aristoteles Xerox
   Bílý červenooký sameček byl u nás ubytován od 20. 4. 2015 do 24. 4. 2015. Odvezli jsme ho z Plzně do Prahy, odkud cestoval s dalším dopravcem dále. Do Prahy cestoval s naším Proglasem.

Unique Boy Plzeňský kraj
   Cestoval společně s Knight Riderem z Prahy do Plzně - a to na plodicí misi.

Aristoteles Knight Rider
   Krémového samečka jsme vezli 10. 4. 2015 z Prahy Hlavního nádraží do Plzně. Vracel se z krytí do domácího chovu.

Aristotelovská "buffička"
Nikam jsme ji nevezli, jenom jsme ji poskytli přístřešek a ubytovali, než si ji vyzvedl další přepravce a dovezl do Kvítkovic.

Black Berry
   19. 3. 2015 jsme tohoto čokosamečka převzali v Plzni na Roudné. Na jednu noc ho ubytovali a 20. 3. 2015 převezli do Kolína.

Ypsilonka Austerlitz
   Pěkná černá crestedka u nás přespala z 19. na 20. 3. 2015 a pak jsme ji převezli z Plzně do Prahy.

Crone Ex Inferno
   Tato samička u nás pobyla od 4. 3. 2015 (středy) do pátku 6. 3. 2015. Předávali jsme ji v Praze na Hlavním nádraží cestou na jarní prázdniny.

Nunumyš
   22. 2. 2015 jsem v Pardubicích vyzvedl tuto nahatou myš, jednu noc jsme ji ubytovali a hned 23. 2. 2015 v 7,00 ráno jsem ji předal v Praze nové majitelce.

Everest Anubis
   Nefotil jsem, protože tohoto buff samečka jsem vezl jenom z Prahy Hlavního nádraží do Plzně. A to 23. 2. 2015.

Aristoteles Universe
   Samička auguti zlatá, která u nás byla od 22. do 23. ledna 2015, převezli jsme ji do Prahy, kde na ni čekal další prostředník, který ji ubytoval do doby, než nová  majitelka skončila směnu v práci...

Dobby Nyx
   Šafránová s bílou, US teddy, samec. Trochu komplikovanější přeprava tří Nyxáčků z Prahy přes Kolín do Plzně. A vlastně též přes koncert MR! :-D To zase jednou selhal pojem "malá krabička"... :-D

Dona Nyx
   Bílá s bílou, US teddy, samice

Balloo Nyx
   Béžovo-šafránová-bílá, US teddy, samec

Aristoteles Unnamed
   Samec, aguti zlatá, anglický crested - společně se třemi sestrami cestoval z Plzně do Prahy, a to 16. 1. 2015.

Aristoteles Unessa
   Samice, aguti zlatá s čevenou, anglický crested

Aristoteles Vesna
   Samice, solid aguti lemon s bílou

Aristoteles Vector
   Samec, aguti stříbrná s bílou

Erwin Black Berry
   Erwin u nás přespal jednu noc. Paní majitelka nám ho dopravila 7. 1. 2015. A my ho hned následující den převezli do Českých Budějovic.

Lollipop
   To jsem se zase do něčeho zapletli! Párek dánských modrých (!!!) jsme pomohli dopravit novému majiteli. A to jednak organizačně, ale též fyzicky. A hned z Německa! Naše německá lektorka jela domů na Vánoce. A zpět dovezla, chudák, (VIELEN DANK, INKEN!!!) z Hamburku tyto dvě morčata. My je na 3 dny ubytovali a dne 8. 1. 2014 dovezli do nového domova - Českých Budějovic.

No name
  Chudák - trochu ulepený, nemocný, ale přesto docestoval! Více u Lollipop.

Xendor Cavia Bohemia
   Díky našim známým docestoval tento US crested z Kolína do Plzně. Zde jsme ho dne 19. 12. 2014 předali novým majitelům.

Aristoteles Olive Boy
   Zase jeden z příběhů "jednou tam a pak zase zpátky". Novým pražským majitelům se tento sameček až tak nelíbil, a tak se 19. 12. 2014 vrátil díky našim známým z Prahy do Plzně.

Chanell Kamtes
   Bílá s červenou a černou. Skinník, který u nás bydlel od pondělí do pátku. Z Plzně jsme ho vezli do Prahy, a to 4. 12. 2014, den před maturitním plesem. :-)

Boris Little Paradise
   Solid aguti krémový s krémovou, vyzvednut 1. 12. 2014 v Praze na Hlavním nádraží, předán týž den na Skvrňanech u Alberta.

Beethowen Metropol
   Přeprava uskutečněna 24. 11. 2014, směr Praha Hlavní nádraží - Plzeň. Beethowen byl u nás 1 noc ubytovaný a následně jsme udělali výjimku a dovezli ho nové paní majitelce až do domu... To obyčejně neděláme.

Alexander McQueen Isobell
   Cestoval stejně jako Fornarina z Českých Budějovic přes Kolín do Plzně. Náš teprve druhý přepravovaný skinny.

Fornarina Isobell
 Z Českých Budějovic do Kolína, zde pobyt. Z Kolína do Plzně - 7. - 11. 11. 2014

Elegant Boy Malatee
Praha - Kolín - Plzeň: 31. 10. 2014 - 3. 11. 2014. Chudelatý sameček, který byl opravdu hodný, až nenápadný. :-)

Dance Lady ze Zámku
Praha - Kolín - Plzeň: 31. 10. 2014 - 3. 11. 2014. Součást himi páru, naši první přepravovaní himíci.

Kuezi Farma Kvítkovice

Fixi Tixi Malatee
Praha - Kolín - Plzeň: 31. 10. 2014 - 3. 11. 2014. Bílá červenooká crestedka, které jsme odhalili pigmentový proužek na uších.

Allie ze Starých zámků
Velká přeprava morčat z Prahy přes Kolín do Plzně, do které zapadala i tato bílá tmavooká samice. 31. 10. 2014 - 3. 11. 2014.

Pryianka Metropol & Aristoteles Olive Boy

31. 10. 2014 z Plzně do Prahy, resp. z hlavního nádraží na hlavní nádraží.

Muffin od Zakouše
   Samečka lila-šafrán s bílou jsem dne 16. 10. 2014 převrzali v Plzni na Skvrňanech a hned následující den v pátek ho předali v Praze na hlavním nádraží.

Ellé Cavia Bohemia
   Po úspěšném zabřeznutí jsme z Českých Budějovic do Kolína vezli tuto nádhernou crestedí samičku (5. 10. 2014), kterou si v noci v půl desáté vyzvedla paní majitelka.

----------------------------------- 50 přepravených morčat ------------------------------

Dirham & Drachma Z Troje
   A po odevzdání čtyř Aristoteláků (níže) jsme obratem nabrali dva geňáčky aguti skořicové, které jsme na dvě noci ubytovali a v pondělí pak předali v Plzni na zastávce autobusu č. 24 - Macháčkova nové paní majitelce. Takže od pátku do pondělí, tj. od 26. 9 do 29. 9. 2014.

Renaissance, Remember Me, Snowflake, Satin Suprise - všichni Aristoteles
   4 holky jenom z Plzně do Prahy. A to dne 26. 9. 2014. Aguti šedá, aguti stříbrná a krém, z toho jednou satén.

Laura Juráš
   Milá a bezproblémová Laura byla vyzvednuta v Praze na Hlavním nádraží v pátek 12. září 2014. Pobyla u nás v Kolíně do pondělního brzkého rána, kdy jsme ji převezli do Ústí nad Labem nové majitelce.

Qerty Z Poodří
  Sameček šeltie u nás chvíli pobyl. Dovezli jsme ho
13. 6. 2014 z Olomouce do Prostějova, odtud nočním vlakem do Kolína. Zde 2x přespal a v pondělí odcestoval do Plzně, kde si ho vyzvedla nová majitelka.

4x z Pardubic
... do Olomouce. Pendolínem, 13. 6. 2014, nebyl čas fotit. Ve dvou bednách 4 zvířata, 3x samice, 1x samec.

Marsyas Cinzano
Rychlá a bezproblémová přeprava - 14. 3. 2014 z Plzně do Prahy na Smíchov.

Questa Plzeňský kraj
 Anglická crestedka barevná dalmatinka NS stejně jako brácha Quentin cestovala do Olomouce.

Quentin Plzeňský kraj
 Hladký solid aguti zlatý dalmatin NS pobýval u nás od 5. 12. 2013 do 7. 12. 2013 a i on jel do Olomouce.

Marsyas Fisker Karma
 Hladký krémový samec, který s námi zůstal od 4. 12. 2013 do 7. 12. 2013 a stejně jako další morčata jsme ho vezli z Plzně do Olomouce.

Arabella Golden Bay
 Neexistuje klasičtější přeprava, kterou uskutečňujeme, než je mezi CHS Golden Bay a CHS Antares. I tuto "bettu bojovnici" jsme vezli v tomto směru, konkrétně z Plzně do Olomouce. Zůstala u nás od 5. 12. 2013 do 7. 12. 2013. Dle PP se jedná o solid béžovo bílou argente červenookou samičku.

"nějakej Brusinka"
Z Prahy hlavního nádraží do Plzně na Skvrňany jsme po výstavě v Lysé dne 17. 11. 2013 vezli pečlivě zabalého samečku z CHS Brusinka. Měl jsem depku, nechtělo se mi fotit...

Xared Cavia Andyland
 A pro změnu z výstavy v Hradci Králové jsme dne 21. 9. 2013 přivezli tohoto krémového samečka. 22. 9. 2013 jsme ho dosmýkali do Plzně a 23. 9. 2013 ho předávali dalšímu převozníkovi.

Whoopie Golden Bay
  Společně s Funny jsme do Hradce Králové vezli též Whoopie. Jednalo se o hladkou béžovou samici, která cestovala do CHS Antares. Obě samice u nás pobyly od 19. 9. 2013 do 21. 9. 2013.

Funny Antares
  Opět jsme přepravovali nám známým chovatelkám. Do domácí CHS se vracela hladká solid aguti krémová samice Funny. Přepravovali jsme ji z Plzně do Hradce Králové na Barevnou výstavu. Proč jsme měli pocit, že s námi nejela poprvé? :-D

Chandler od Glorie
 Ukázka příkladné spolupráce! V Praze na Hlavním nádraží ČD jsme samečka vyzvedli a převezli do Plzně, kde už na něj čekala nová majitelka. Tento US teddy samec v barvách zlatá-béžová-bílá s námi cestoval necelé dvě hodiny dne 9. 6. 2013.

Cipísek Barfleur
  US teddy samec v barvách bílá, buff s čokoládovou. Jeho doprava probíhala společně s Fidorkou.

Fidorka Barfleur
  US teddy samička v béžové dvouodstínové barvě. Její doprava byla lehce komplikovanější, ale co bychom neudělali. Alespoň byla zábava. 9. 5. 2013 jsme ji vyzvedli v Praze na hlavním nádraží. Na víkend ji ubytovali v Kolíně a v neděli ji přes Prahu dovezli do Plzně. Opět jsme ji na jednu noc ubytovali a v pondělí si ji na Skvrňanech vyzvedla nová majitelka.

Marsyas Just Wictory
Zpět ze Slovenska se do domácí CHS vracela tato buff samička. Rádi jsme jí převezli z Přerova do Plzně.

Gulietta & Gerol Mubel Cavia
 Dvě US teddy samičky jsme společně s Xandií, Celestýnem a Falkem vezli na výstavu do Přerova. Vyzvedli jsme je v Českém Brodě na nádraží.

Xandia
 Trošku nepovedená samička, ale co! :-D Vezli jsme jí opět z Plzně do Přerova, odtud pokračovala do Polska.

Celestýn Harlekýn
 Sameček coroneta Celestýn u nás byl od středy do soboty. Z Plzně jsme ho vzali do Přerova na výstavu (27. 4. 2013), kde si ho vyzvedla nová paní majitelka. Obrovský sympaťák!

Falko Cute Cavia
 Naše první zkušenost s cuy morčetem. Divoch Falko byl u nás od 10. 4. do 27. 4. 2013. Vezli jsme ho z Plzně do Přerova, odtud pokračoval s jiným převozníkem na Slovensko.

Gerard Way Bonanza
 Merino sameček u nás pobýval přesně týden. Pomáhali jsme s jeho přepravou. 10. září 2011 jsme ho vyzvedli na výstavě v Lounech a 16. září 2011 převezli do Ostravy.

Umma Anamsunamon
Umma se k nám nastěhovala zhruba na jeden měsíc, konkrétně od výstavy v České Lípě do výstavy v Olomouci (23. 4. - 21. 5. 2011). Pomáhali jsme s jejím komplikovaným dopravením na Moravu.

Chris Golden Bay
 Chris jsme měli tu čest přepravovat 2x. 4. 12. 2010 z Plzně do Olomouce. A 21. 5. 2011 zase do Prahy. Důvodem prodeje bylo nevyužití v chovu.